Spotřebitelská nálada březen 2023

Pravidelný průzkum spotřebitelské nálady v Moravskoslezském kraji a Bratislavském kraji
• V únoru a březnu šetřilo ve srovnání s loňským rokem více domácností okolo 20 Spotřebitelé. šlápli na brzdu už loni na podzim, alespoň trend se však letos v prvním čtvrtletí nezhoršil
• Zhoršený je však současný podíl domácností, které omezují výdaje v nákupních centrech ten je vyšší než v zimě
• Více než polovina domácností očekává zhoršení své ekonomické situace v horizontu 6 měsíců
• V návaznosti na minulý průzkum, kolik času spotřebitelé denně stráví audio/video pořady, nyní jsme zjišťovali metriky o sociálních sítích Průměrný spotřebitel ve věku 18 65 let v Moravskoslezském kraji, který používá sociální média, na nich stráví zábavou téměř 1,5 hodiny denně
Pravidelné monitorování podílu domácností, které snižují své výdaje
300 respondentů v Moravskoslezském kraji a Bratislavském kraji, 300 respondentů v Praze
V únoru a březnu šetřilo ve srovnání s loňským rokem více domácností okolo 20%


No items found.