Spotřebitelská nálada březen 2023

klient
Datamar International s.r.o
doba výzkumu & zpracování
3 týdny
služby
webová stránka
www.datamar.cz
Pravidelný průzkum spotřebitelské nálady v Moravskoslezském kraji a Bratislavském kraji

Pravidelný průzkum spotřebitelské nálady v Moravskoslezském kraji a Bratislavském kraji

• V únoru a březnu šetřilo ve srovnání s loňským rokem více domácností okolo 20 Spotřebitelé. šlápli na brzdu už loni na podzim, alespoň trend se však letos v prvním čtvrtletí nezhoršil

• Zhoršený je však současný podíl domácností, které omezují výdaje v nákupních centrech ten je vyšší než v zimě

• Více než polovina domácností očekává zhoršení své ekonomické situace v horizontu 6 měsíců

• V návaznosti na minulý průzkum, kolik času spotřebitelé denně stráví audio/video pořady, nyní jsme zjišťovali metriky o sociálních sítích Průměrný spotřebitel ve věku 18 65 let v Moravskoslezském kraji, který používá sociální média, na nich stráví zábavou téměř 1,5 hodiny denně

požadavek klienta
Pravidelné monitorování podílu domácností, které snižují své výdaje
naše řešení
300 respondentů v Moravskoslezském kraji a Bratislavském kraji, 300 respondentů v Praze
výsledek
V únoru a březnu šetřilo ve srovnání s loňským rokem více domácností okolo 20%
Kontakt

Začněme společně budovat jedinečný příběh vaší firmy.

Chcete vidět, jaký rozdíl může udělat jeden výzkum? Požádejte o konzultaci ještě dnes.
Napište nám