Spotřebitelská nálada leden 2023

Pravidelný průzkum spotřebitelské nálady v Moravskoslezském kraji a Bratislavském kraji
• Domácnosti tuto zimu významně omezují celkovou útratu, s výjimkou prvního měsíce války na Ukrajině je situace nejhorší od jara 2021
• V porovnání s koncem podzimu, domácnosti více šetří téměř v každé kategorii zboží dlouhodobé spotřeby
• Zajímavý je pohled na to, co současná situace a šíření technologií znamenají pro spotřebitelské chování ve vztahu k médiím Průměrný spotřebitel v MSK stráví sledováním TV, video a audio pořadů na různých technologiích přes 4 hodiny denně
Pravidelné monitorování podílu domácností, které snižují své výdaje
300 respondentů v Moravskoslezském kraji a Bratislavském kraji, 300 respondentů v Praze
Domácnosti tuto zimu významně omezují celkovou útratu,
-2_page-0001.jpg)
-3_page-0001.jpg)
No items found.